• Hledáš výzvu v oblasti zákaznického servisu? Přidej se k nám!
    Máš zkušenosti s vedením lidí, baví tě komunikace a umíš udržet věci v chodu? Pokud chceš být součástí týmu, který se stará o hladký průběh objednávek pro klienty z celého světa, máme pro tebe skvělou příležitost!

Co tě u nás čeká?

  • Každodenní komunikace se zákazníky – od objednávek po budování dlouhodobých vztahů.
  • Podpora obchodního týmu a koordinace zakázek.
  • Vedení menšího týmu – rozdělování úkolů, motivace a dohled nad efektivní spoluprací.
  • Administrativa obchodu – docházka, školení, distribuce informací a další organizace.
  • Spolupráce na různých projektech, které souvisí s prodejem

Co k tomu budeš potřebovat?

  • VŠ vzdělání nebo SŠ s praxí v zahraničním obchodě.
  • Angličtinu na pokročilé úrovni (další jazyk výhodou).
  • Zkušenosti s vedením týmu.
  • Skvělé komunikační dovednosti, systematičnost a týmového ducha.

Proč do toho jít s námi?

  • Mimořádné odměny za prodej – tvoje úsilí se u nás opravdu cení!
  • Dlouhodobá kariérní příležitost – práce, která má smysl a perspektivu.
  • Možnost seberealizace a profesního růstu – podpoříme tě v rozvoji.
  • Neformální akce s kolegy napříč firmou – budujeme přátelské prostředí.
  • Podporující tým – budeš mít kolem sebe fajn kolegy, na které se můžeš spolehnout.
  • Možnost naučit se nové věci a zároveň uplatnit své zkušenosti!

Na co dalšího se můžeš těšit?

  • Pracovní týden 37,5 hod v režimu pružné pracovní doby.
  • Mzda od 44 000 Kč zahrnující pravidelnou měsíční odměnu + bonusy a pravidelný růst mzdy
  • Roční a čtvrtletní prémie, plus bohatý benefitní systém, ze kterého si vybere každý.

Kdy můžeš nastoupit?

  • Klidně hned!

Kde se budeme jako kolegové potkávat?

  • V sídle naši společnosti Zahradní 1938/46c, Bruntál.